on the road in Vulkaneifel - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Miguel en Arno Pauly - WaarBenJij.nu on the road in Vulkaneifel - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Miguel en Arno Pauly - WaarBenJij.nu

on the road in Vulkaneifel

Door: miguel en Arno

Blijf op de hoogte en volg Miguel en Arno

26 Juni 2014 | Duitsland, Monschau

Lieve kijkbuiskinderen,
Gisteren waren we op de eerste camping gearriveerd na n pittige rit. Behoorlijk wat bergen voor de kiezen gehad, maar ze kregen ons niet klein. Soms op puur karakter doorgaan, niet nadenken gewoon doorstampen. Vandaag na n rit van 56 kilometer op camping in Schleiden (ter hoogte van Monschau) aangekomen. Tentje opgezet, lekker gedoucht en genieten van de stilte, natuur en zon. Arno blijft vannacht buiten slapen met n legerslaapzak. Bikkel! Morgen staat museum Vogelsang (legerbasis) op programma en fietsen langs de Ruhrsee naar Nideggen. Dat is onze laatste verblijf op camping. Zaterdag laatste 70 km naar huus via bruinkool groeves bij Julich. Als afsluiter n heerlijke BBQ thuis (als de weergoden ons gezint zijn).
Houwdoe, adiee, tsjuus, auf wiedersehen, laterrrrrrr
Miguel & Arno

• 26 Juni 2014 - 22:00

Samantha:

Goed bezig mannen!! Geniet nog van de laatste paar dagen!

• 26 Juni 2014 - 22:29

Es:

Lekker in de buitenlucht snurken, das pas écht kamperen! En effe qualitytime met broers onder elkaar bij een kampvuurtje... Geniet ervan!! Hoop dat de pien an de vutjes nog meevalt. Succes de laatste daagjes.